Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 2022 РІК
У ОЛЬГИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ
Ольгинська селищна військово-цивільна адміністрація утворена Указом Президента України від 19 лютого 2021 року №61/2021 «Про утворення та реорганізацію військово-цивільних адміністрацій у Донецькій області», а з 07 липня 2021 року розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації призначено керівника.
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Ольгинською селищною військово-цивільною адміністрацією протягом 2022 року, з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців Ольгинської територіальної громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.
За 2022 рік до Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації надійшло 26 звернень, з них:
- поштою - 0
- засобами електронного зв’язку - 4
- через органи влади – 22.
Основні питання, що порушувалися громадянами:
13 - комунальне господарство;
7 - діяльності підприємств та установ;
5 - соціальний захист населення;
1 - охорона здоров'я;
1 – житлової політики;
- праці і заробітної плати.
Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли упродовж 2022 року, індивідуальних – 26, колективних – 0.
Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, були: пенсіонери – 8, робітники – 2, працівників бюджетної сфери - 1, інші – 15.
Найпоширенішими питаннями в зверненнях громадян були питання: житлової політики, соціального захисту населення; охорони здоров'я; діяльності підприємств та установ; комунального господарства та інші.
Надійшло 3 повторні заяви, їх аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень є незадоволення заявників наданими роз’ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем.
Через Державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 22 звернення громадян. Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися вирішення житлово-комунальних питань, виділення матеріальної допомоги, проведення ремонтних робіт , примусової вакинації та ін.
Усі пропозиції, заяви, скарги громадян, що надходили поштою, засобами електронного зв’язку та в інший спосіб, розглядалися згідно з чинним законодавством. Вирішено позитивно – 4 звернення, задоволено - 2, задоволено частково - 2, надані кваліфіковані роз’яснення - 3, надіслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» - 14. Відмовлено в задоволенні – 1. Роз’яснено порядок оскарження у разі незгоди з даними роз’ясненнями чи прийнятими рішеннями на всі звернення громадян.
Було здійснено 3 виїзних прийомів керівником Ольгинської селищної ВЦА, оголошення про які вчасно публікувались на офіційному сайті.
Правова допомога з порушених питань діяльності військово-цивільної адміністрації надавалась громадянам, як особисто, так і у телефонному режимі.
Питання про результати роботи зі зверненнями громадян у ВЦА розглядалось на апаратній нараді Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації.
У приміщенні військово-цивільної адміністрації на інформаційному стенді розміщені графіки особистого прийому громадян посадовими особами Ольгинської селищної ВЦА, Волноваської районної державної адміністрації, Донецької обласної державної адміністрації.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України територія Ольгинської територіальної громади окупована з середини березня місяця 2022 року. Доступ до інформаційних стендів відсутній. Через окупацію території громади проводити виїздні прийомі було не можливо.
Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться постійно на особистому контролі керівника.
Усі звернення громадян розглянуті належним чином у встановлені законодавством терміни. Особлива увага зосереджується на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.
Ольгинська селищна військово-цивільна адміністрація надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.
Завідувач сектору діловодства,
контролю та з питань звернень
громадян Ольгинської селищної
військово-цивільної адміністрації Ольга БЕЗПАЛА
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)