Про використання електронного підпису при спілкуванні з податковою
✍️💻✅Про використання електронного підпису під час спілкування з податковою
🔵🟢В приміщенні Центру обслуговування платників Покровської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Донецькій області сьогодні відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питання використання електронного підпису під час декларування. На запитання платників податків відповідав головний державний інспектор Ірина Денисенко.
🔸Інспекторка повідомила про те, що Державна податкова служба України на своєму офіційному сайті опублікувала відеоуроки про те, як користуватися електронними сервісами щоб зробити користування Електронним кабінетом більш простим та доступним. Єдине, що вам потрібне для роботи - це електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП), який можна отримати безкоштовно. Одними з найпростіших способів є отримання ЕЦП безпосередньо в податковому органі.
Звернула увагу, що використання ЕЦП у спілкуванні з органами ДПС, зокрема через Електронний кабінет, має більше переваг, ніж недоліків, а тому сміливо надсилайте документи до податкової в електронному вигляді.
☑️Так, в Електронному кабінеті можна:
– отримати доступ до особистої інформації – реєстраційних та облікових даних, у тому числі про об’єкти оподаткування: рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС із відповідних реєстрів інших державних органів (меню «Облікові дані платника»);
– отримати доступ до переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи» та «Перегляд звітності»);
– переглянути стан розрахунку з бюджетом, зокрема інформацію щодо нарахованих і сплачених податків та зборів (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
– відправити до податкової листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
– надіслати запити на отримання інформації (меню «Заяви, запити для отримання інформації»);
– отримати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (меню «Заяви, запити для отримання інформації» – заява про надання довідки);
– одержати відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (меню «Заяви, запити для отримання інформації» – запит щодо отримання відомостей);
– подати звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (меню «Введення звітності»);
– подати податкову декларацію про майновий стан і доходи (меню «Введення звітності», для громадян – також меню «ЕК для громадян»);
– надіслати заяву про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок. Однак варто мати на увазі, що копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій надійдуть на адресу вашої електронної пошти;
– скористатися іншими електронними сервісами.
📱Під час «гарячої лінії» платники податків отримали вичерпні відповіді на всі питання.
👉🔗Корисні посилання для вас:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a
За матеріалами ДПС України
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)