Нарада з працівниками освіти Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області
Нарада з працівниками освіти Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області
14 квітня головним спеціалістом відділу контролю з питань праці управління інспекційної діяльності Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці Ольгою Руденковою (далі - спеціаліст Міжрегіонального управління) спільно з головним державним інспектором відділу контролю з питань праці управління інспекційної діяльності Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці Кристиною Ганночкою на платформі Google Meet проведено нараду в режимі онлайн конференції.
У нараді взяли участь 25 працівників відділу освіти Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області та закладів загальної середньої освіти: Володимирівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів та Новотроїцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів.
Ольга Руденкова довела до відома присутніх учасників наради питання необхідності запровадження психосоціальної підтримки працівників на робочому місці.
На початку заходу спеціалістом Міжрегіонального управління було наголошено, що підприємствам потрібна дієва політика й програма психосоціальної підтримки на робочому місці для відповіді на виклики у воєнний та післявоєнний час. В перспективі вона має перерости в комплексну програму збереження ментального здоров’я на роботі.
Впровадження програми психосоціальної підтримки на підприємстві (далі - ПСП) сприятиме продуктивності колективу, досягненню встановлених цілей, активності, ініціативності, креативності осіб, швидкому розв’язанню нагальних проблем, зменшенню тимчасової непрацездатності, підтримка виключить прихований саботаж на роботі, сприятлива атмосфера знизить плинність персоналу, надання психосоціальної підтримки зменшить/виключить травматизм, інвалідність тощо.
У своєму виступі Ольга Руденкова доповіла, що стати ініціатором запровадження програми психосоціальної підтримки на рівні роботодавця може будь-хто, хто готовий взяти на себе організацію та координацію роботи: профспілкова організація, служба охорони праці, кадрова служба, формальний/неформальний лідер тощо.
Спеціаліст Міжрегіонального управління повідомила, що у разі готовності суб’єктів господарювання до запровадження програми психосоціальної підтримки на робочому місці просимо звертатися за консультацією, практичними порадами та методологічною підтримкою до Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці.
Головним державним інспектором відділу контролю з питань праці Кристиною Ганночкою було зосереджено увагу на питанні подолання незадекларованої праці та легалізації трудових відносин. Також підіймали теми, такі як протидія торгівлі людьми, недопущення всіх форм дискримінації в трудових відносинах (мобінг, гендерна рівність, працівників із статусом ВІЛ/СНІД, осіб з інвалідністю тощо), суспільно-корисні роботи, дитяча праця тощо.
До відома також було доведено особливості врегулювання трудових відносин на період дії воєнного стану, норми які мають бути враховані для забезпечення дотримання трудових прав працівників, з урахуванням Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану".
Присутніх було проінформовано, що у разі потреби, вони можуть звертатися за консультаціями на портал Держпраці pratsia.in.ua.
Повідомлено, що з метою оперативного надання консультацій з питань застосування законодавства в межах повноважень Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці (трудові відносини, оплата праці, безпека праці, промислова безпека, гірничий нагляд, надання адміністративних послуг тощо) створено сервіс «Інтерактивний інспектор», який включає увесь спектр інструментів, які дають можливість отримати відповіді у найзручніший та найшвидший спосіб. Щоб отримати консультацію перейдіть за посиланням https://smu.dsp.gov.ua/onlain-konsultatsiia/.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)