Ольгинська селищна військово-цивільна адміністрація

Донецька область, Волноваський район

ОГОЛОШЕННЯ про конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу « Центру надання соціальних послуг Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області»

Дата: 09.02.2022 15:22
Кількість переглядів: 127

ОГОЛОШЕННЯ

про конкурс на заміщення вакантної посади

директора комунального закладу

« Центру надання соціальних послуг Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області»

 

Ольгинська селищна військово-цивільна адміністрації Волноваського району Донецької області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу « Центру надання соціальних послуг Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області»

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів:

1. Громадянство України;

2. Вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

3. Без вимог до стажу роботи;

4. Вільне володіння державною мовою;

5. Володіння основними програмами роботи на комп’ютері.

6. Знання чинного законодавства: Конституції України, Закону України «Про запобігання корупції»,Закону України «Про соціальні послуги», інші нормативно-правові акти у сфері надання соціальних послуг, державні стандарти надання соціальних послуг

Найменування і місцезнаходження закладу: комунальний заклад « Центр надання соціальних послуг Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області», 85730, Донецька область, Волноваський район, смт Ольгинка, вул. Маяковського, 32 б.

Основні напрямки діяльності установи: комунальний заклад « Центр надання соціальних послуг Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області» надає такі соціальні послуги: соціальна профілактика; соціальна підтримка; соціальний супровід; соціальне обслуговування; консультування; догляд вдома; денний догляд.

Умови оплати праці визначаються відповідним Наказом Міністерства соціальної політики України від 18 травня 2015 року №526 «Про умови оплати праці працівників закладів соціального захисту дітей, закладів соціального обслуговування, закладів соціальної підтримки сімей, дітей та молоді і центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді».

Для участі у конкурсі претенденти подають такі документи:

1) ЗАЯВУ про участь у конкурсі за відповідною формою;

2) копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;

3) автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

4) мотиваційний лист, складений у довільній формі;

5) довідку про відсутність судимості;

6) перспективний план розвитку надавача соціальних послуг комунального закладу

« Центру надання соціальних послуг Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації Волноваського району Донецької області» .

Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо)

Документи приймаються впродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс, на офіційному веб-сайті Ольгинської селищної військово-цивільної адміністрації,  за адресою: смт. Ольгинка, вул. Маяковського, 32б, каб.1.

 

 

 

 

 

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь